.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار:روند رو به رشد مصوبات رياست جمهوري در تنكابن

ابراهیمی فرماندار شهرستان تنکابن گفت : روند پیگیری عملیاتی و اجرایی شدن مصوبات در شهرستان تنکابن رضایت بخش است و شتاب بسیار خوبی را برای اجرای مصوبات در دستگاه های متولی متکفل این امر می بینم که در روزهای آینده با رایزنی هایی که با استان و در سطح کشور صورت گرفته است روند اجرایی شدن مصوبات شتاب بیشتری خواهد گرفت .

فرماندار شهرستان تنکابن در گفتگو با ایسنا منطقه مازندران اظهار داشت : من به شهروندان عزیزمان در تنکابن این نوید را می دهم که اجرای مصوبات استانی در این شهرستان پیشرفت خوبی دارد و تا چند وقت دیگر مردم تنکابن آثار برکات سفر ریاست جمهور را در سطح شهر لمس خواهند نمود .
ابراهیمی افزود : بحث راه اندازی پایانه گل و گیاه در شهرستان تنکابن توسط بخش خصوصی به سرعت در حال اجرا است .
وی همچنین در خصوص تکمیل راه تنکابن به الموت گفت : این پروژه نیز از مصوبات سفر ریاست جمهور بوده است که در حال پیگیری و اجرا است .
فرماندار شهرستان تنکابن ادامه داد : اکیپ حفاری فعال هستند و پیش بینی می شود که در چند ماه آینده دو راهی مران هم بازگشایی شود و مسیری هم به سمت درن و منطقه درجان در حال پاکسازی است که کار به صورت کارشناسی پیش می رود .
وی همچنین از اجرای چندین مصوبه استانی از جمله مجتمع ورزشی بانوان ، کارخانه بازیافت زباله ، مجتمع ورزشی کارگران ، مجتمع ورزشی برادران و طرح ساخت سالن ژیمناستیک در شهرستان تنکابن خبر داد .
ابراهیمی عنوان کرد : در خصوص منطقه دو هزار و سه هزار تنکابن و حاشیه رودخانه چشمه کیله با کمک رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در حال پیگیری و مطالعه هستیم تا از این مناطق به نحو مطلوب جهت گردشگری بهره برداری گردد .
فرماندار تنکابن با بیان این که بیش از 40 درصد از سواحل شهرستان آزاد شده است ، پیش بینی نمود تا  پایان هفته آینده 15 درصدی که در دست بخش دولتی است نیز آزاد شود .
وی با بیان اینکه بعضاً مشاهده می شود برخی افراد غیر مسئول در خصوص مصوبات سفر اظهار نظر می کنند از رسانه ها خواست تا اخبار مصوبات سفر را از طریق دستگاه های مسئول پیگیری نمایند و گفت : پخش اخبار نادرست و غلط پیرامون این مصوبات احساس دلسردی را در دستگاه های اجرایی و ناامیدی را در مردم نسبت به کار مسئولین باعث می شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كمال 24 آبان 1386
جا دارد از زحمات بي شائبه و خالصانه فرماندار محبوب شهر تنكابن جناب آقاي ابراهيمي كه از بدو ورود و حضور در اين شهر شادابي ، نشاط و تحرك اجرايي را تزريق نموده اند سپاسگذاري نمائيم . حق يارشان ...يا علي مدد ..كمال زارعي
نا شناس 26 آبان 1386
اگر فردي نالايق براثر اشتباه در مسند امور قرار گيرد . روزي سرانجام ماهيت و بي لايقتي وي مشخص ميگردد .وبايد جاي خودرا به فردي كاردان بسپارد ودر اين ميان جنجال وهياهو هم ثمري ندارد . باعرض خوش امد خدمت برادر ابراهيمي وسپاس از دولت مردان جهت اين انتخاب بجا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.456 seconds.